صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۵٠ میلیون دوز واکسن در کشور دپو داریم
در مهر ماه ۴٢ میلیون دوز واکسن سینوفارم وارد کردیم و در ۱۰ روز آینده ۳۰ میلیون دوز دیگر وارد خواهیم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در مهر ماه ۴٢ میلیون دوز واکسن سینوفارم وارد کردیم که معادل میزان واردات از فروردین تا شهریور ما است و اکنون در وضعیتی هستیم که به نظر می‌رسد دیگر مشکلی در تامین سینوفارم نخواهیم داشت و به تدریج با افزایش تولیدهای داخلی نسبت به واردات بی نیاز شویم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: ٣٠ میلیون دوز واکسن در ١٠ روز آینده وارد کشور خواهیم کرد و اکنون حدود ٧٠ میلیون تزریق شده است و ۵٠ میلیون دوز واکسن در کشور دپو داریم و آماده هستیم واکسن‌های دیگری هم وارد کنیم و این موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کرده ایم و شاید با این میزان واردات و دپو نیاز باشد واردات را متوقف کنیم و هر زمان وزارت بهداشت اعلام کند ما ٢٠ روز بعد می توانیم واکسن را مجدد وارد کنیم.

برچسب ها: سینوفارم ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :