صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
 رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد
محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، امروز سه‌شنبه به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تلاش‌ها برای واردات واکسن همچنان ادامه دارد گفت: با همراهی و همکاری خوب مسئولین در دستگاه‌های کشور و مدیریت معاون اول رئیس جمهور، طی ۱۰ روز گذشته جمعیت هلال‌احمر ۵ محموله به میزان ۳۰ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور کرد.


وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۸۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

کریم همتی با بیان اینکه واکسن‌های وارداتی همچنان از نوع سینوفارم است، گفت: واکسن‌های وارداتی هلال‌احمر از نوع سینوفارم و معمولا با تاریخ انقضای مدت دار است که الان هم محموله‌های اخیر در انبار‌های وزارت بهداشت برای واکسینه کردن همه هموطنان دپو شده و تقریبا تا الان به اندازه کل جمعیت ایران، هلال‌احمر واکسن وارد کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان با اعلام اینکه واردات واکسن و واکسینه شدن جامعه، مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش داده است اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه اصلی حاصل از واردات واکسن و واکسینه کردن مردم، کاهش موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در میان کادر درمان و مردم و همچنین کاهش آمار بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها بوده است.

برچسب ها: واکسن ، هلال احمر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :