صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
دستیار وزیر امور خارجه گفت: به زودی حداقل ۲ محموله استرازنکا وارد کشور می شود.

به گزارش بولتن نیوز، رضا زبیب مدیر کل شرق آسیا وزارت امور خارجه در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «خبرخوبِ واکسن. بحمدالله تامین واکسن اینقدر عالی شده که نیاز به توییت نیست اما برای تبلیغ واکسن زدن و مهار ‎موج ششم، عرض کنم به جز واردات منظم هفتگی، ان شاءالله بزودی حداقل ۲ محموله استرازنکا هم وارد می شود.»

برچسب ها: واکسن ، وزارت خارجه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :