صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
معاون استاندار تهران:
۱۳ شهرستان تهران در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان ملارد، بهارستان و قرچک در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، غلامرضا عباس پاشا، با اشاره به وضعیت ابتلاء به کرونا در استان تهران گفت: ۱۳ شهرستان تهران در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان ملارد، بهارستان و قرچک در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات استان تهران نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، افزود: بالای ۸۰ درصد کارمندان دولت دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

معاون استاندار تهران با اشاره به آغاز روند گسترده واکسیناسیون در کشور گفت: همچنان همه شهروندان استان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز دوری از هرگونه عادی انگاری نسبت به این بیماری پیچیده دعوت می‌کنیم.

 

برچسب ها: واکسن ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :