صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه رازی، محمد حسین فلاح مهرآبادی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت....

گروه اجتماعی: بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه رازی، محمد حسین فلاح مهرآبادی با اعلام خبر دریافت کارت واکسن رازی کووپارس گفت: تمام افرادی که در فاز‌های اول، دوم و سوم واکسن رازی شرکت کردند، اسامی و کد ملی آن‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در سامانه مربوطه ثبت خواهد شد تا هر زمان استفاده از کارت واکسن اجباری شود، از طریق استعلام اسامی، تایید واکسیناسیون این افراد مشخص شود.

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی پروژه واکسن رازی کوو پارس همچنین با اشاره به مشارکت حدود ۱۴ هزار نفر در مطالعه فاز سوم واکسن کرونای موسسه رازی، گفت: تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر نوبت اول واکسن کوو پارس و حدود دو هزار نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند.

فلاح مهرآبادی یادآور شد: به زودی به مرحله‌ای می‌رسیم که بخشی از داوطلبان، ۳۵ روز از نخستین تزریق یا ۱۴ روز از نوبت دوم تزریق شان گذشته و اثربخشی واکسن رازی در مقایسه با واکسن سینوفارم مشخص و نتایج به سازمان غذا و دارو ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: واکسن ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :