صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
زنانی که به طور مداوم مرکباتی مانند پرتقال و گریپ فروت مصرف می‌کنند با خطر کمتر حمله قلبی روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، داده‌های 14 سال تحقیقات انجام شده بر روی ۶۹ هزار و 622 پرستار زن که تغذیه خود را گزارش داده بودند از جمله جزئیات خوردن میوه و سبزیجات یافته هایی را به دست داده است.


هدف از این مطالعه بررسی تأثیرات فلاوونویدز ماده‌ موجود در میوه‌ها و سبزیها و شکلات بر سلامتی انسان بود.

در حالی که مصرف کلی فلاوونوید در هر 6 گروه یافته شده در رژیم غذایی آمریکا مزیتی را در پیشگیری از سکته نشان نمی‌داد اما آنهایی که تعداد زیادی پرتقال و گریپ فروت را مصرف می‌کردند 19 درصد خطر کمتری از حمله قلبی را نسبت به همتایانشان دارا بودند.

آئین کسیدی، رئیس این تحقیق منتشر شده در مجله قلب آمریکا می گوید مطالعات نشان داده‌ است که مصرف بیشتر میوه‌ها، سبزی‌ها و ویتامین C در کاهش خطر حمله قلبی موثر است.

تأثیر فلاوونویدها از طریق بهبود عملکرد حاملان خونی و تأثیرات ضد تورم آن است.

محققان خواستار تحقیقات بیشتری برای اطمینان در این زمینه شده‌اند و به زنان مصرف بیشتر پرتقال و گریب فروت طبیعی را توصیه کرده‌اند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرغ حق
|
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
دوستان برای سلامتی قلب و باز شدن عروق و کلا سلامتی سراسر بدن از هشار خون تا چربی خون دردهای استخوانی و..................تمام ناراحتی ها نوشیدنی را بشما معرفی میکنم که معجزه گر است ولی نوشیدن ان کمی سخت و مشگل است که اگر جندین روز اول را مقاومت کنید بعد از ان برای شما کاملا قابل تحمل میشود و ولی سلامت شما را تضمین میکند .

و ان این است : فلفلی است بنام کاین که حتما در ایران وجود دارد روز دوبار صبح و شب انرا در یک مقدار اب ولرم که جوشیده باشد یک قاشق چای خوری از انرا خوب حل کنید و بعد اب یک لیمو را به ان اضافه کنید و بنوشید میدانم سخت است و تضمین کننده سلامتی و شادابی شما خواهد شد و هیچگونه ضرری به برای معده و کبد و هیچ عضو بدن شما ندارد فقط باید عادت کنید امتحان کنید و خود قضاوت کنید . " cayenne pepper "
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :