صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
دامپزشکی:
علیرضا رفیعی‌پور، رییس سازمان دامپزشکی استفاده مرغداران از تریاک برای افزایش وزن مرغ‌ها را تایید کرد و گفت اکثر مرغداران قبل از سربریدن مرغ‌ها....

گروه اجتماعی: علیرضا رفیعی‌پور، رییس سازمان دامپزشکی استفاده مرغداران از تریاک برای افزایش وزن مرغ‌ها را تایید کرد و گفت اکثر مرغداران قبل از سربریدن مرغ‌ها در آب آن‌ها تریاک می‌ریزند تا یبوست بگیرند و وزنشان زیاد شود.

به گزارش بولتن نیوز، علیرضا رفیعی‌پور در یک برنامه تلویزیونی افزود دلیل اینکه مردم در تهران و شهرستان‌ها بعد از مصرف مرغ احساس رخوت می‌کنند، به خاطر وجود تریاک در گوشت‌های تولیدی است.

 

برچسب ها: تریاک ، مرغ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :