صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
سران سعودی بعد از مدت‌ها در نهایت باشگاه نیوکاسل را خریداری کردند.

به گزارش بولتن نیوز، اتحادیه فوتبال انگلیس از واگذاری باشگاه نیوکاسل به یک کنسرسیوم سعودی موافقت کرد و قرارداد به امضا رسید.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی قرار است ۸۰ درصد از بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری این قرارداد را تامین کند.

نیوکاسل در ۱۴ سال گذشته این تحت مالکیت مایک اشلی تاجر میلیاردر بود.

اعلام این خبر باعث خوشحالی هواداران تیم نیوکاسل شد و آنها امیدوار هستند این باشگاه نیز راه تیم های ثروتمند را از این به بعد طی کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انگلیس ، نیوکاسل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :