صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
مدیرکل موزه‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: عکاسی از موزه‌ها در فضای بسته به شکل فردی با توجه به واکسیناسیون...

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا کارگر با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ها مبنی بر ممنوعیت عکاسی از موزه‌ها در فضاهای سربسته از سوی اداره‌کل موزه‌های کشور گفت: سال گذشته وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شیوه نامه های بهداشتی خود اعلام کرده بود، عکاسی که موجب ایجاد تجمع شود، ممنوع است.

مدیرکل موزه‌ها افزود: اما اکنون با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ای که انجام شده، عکاسی از موزه‌ها در فضای سربسته به شکل فردی مجاز است و ممنوعیتی ندارد. اگر افرادی قصد گرفتن عکس گروهی دارند، باید خارج از موزه‌ها در فضای باز عکاسی کنند.

کارگر تصریح کرد: با تغییر رنگ بیشتر شهرها به نارنجی، مطابق هماهنگی‌های قبلی اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ستاد کرونا، موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی فعالیت خود را در شهرهای نارنجی آغاز کردند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: فضای مجازی ، موزه‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :