صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
یک شناور پاکستانی با 24 خدمه که وضعیت اضطراری در آب‌های جنوب لیرف جاسک اعلام کرده بود، با تمهیدات فوری فرمانداری جاسک امدادرسانی شد.

به گزارش بولتن نیوز، یک فروند شناور لنج پاکستانی با 24 خدمه ساعتی قبل در آبهای دریای عمان در جنوب جاسک اعلام وضعیت اضطراری کرد.

محمد رادمهر فرماندار جاسک در این زمینه گفت: این شناور با 24 خدمه اعلام وضعیت اضطراری می‌کند که فورا شناور ناجی از بندر جاسک و همچنین چند شناور صیادی از این شهرستان به کمک شناور پاکستانی اعزام شدند.

وی افزود: این شناور در 10 مایلی جنوب بندر «بیاهی» در لیردف جاسک قرار دارد و شناورهای کمکی به آن رسیده‌اند.

به گفته رادمهر، احتمالا این شناور تحت تأثیر توفان گرمسیری شاهین قرار گرفته و با مشکلاتی مواجه شده که در حال بررسی و امداد رسانی است.

فرماندار جاسک، ایراد در سیستم موتوری و بیم از بروز حادثه را علت احتمالی اعلام این وضعیت اضطراری عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :