صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای فرایند پایان نامه نویسی و دروس عملی در خوابگاه‌های دانشگاه تهران مستقر هستند.

به گزارش بولتن نیوز، سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره آمار کنونی استقرار دانشجویان در خوابگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای فرایند پایان نامه نویسی و دروس عملی در خوابگاه‌های دانشگاه تهران مستقر هستند.

او افزود: هیچ دانشجوی کارشناسی در خوابگاه‌ها مستقر نیست و حتی بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان نامه نه همه آن‌ها ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران هستند.

حبیبا تصریح کرد: تنها دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد و دکتری که پایان نامه، رساله، کار آزمایشگاهی، میدانی و ... دارند باید در دانشگاه‌ها مستقر شوند و مابقی به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران به هیچ عنوان دانشجوی جدید الورود در خوابگاه برای ۳ مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی پذیرش نمی‌کند و نه تنها دانشجویان ترم آخر تحصیلات تکمیلی می‌توانند به خوابگاه‌ها وارد شوند؛ چرا که آن‌ها باید حتما ۳ ترم بخوانند و سپس برای پروپوزال وارد دانشگاه شوند.

حبیبا درباره پیش بینی‌های ترم آتی برای حضوری شدن کلاس‌ها گفت: حضوری شدن کلاس‌ها بستگی به دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط ویروس کرونا در کشور دارد و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان و استادان و عموم مردم در حال انجام است؛ بنابراین ما هم مشتاقانه امیدوار به حضوری شدن آموزش‌ها و دانشگاه‌ها در ترم آتی هستیم و امیدواریم که با این روند فضای فعال تری را در دانشگاه شاهد باشیم.

 

برچسب ها: دانشجو ، تحصیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :