صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛
سردار گودرزی گفت: بعدازظهر امروز جمعیت ورودی به کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش بولتن نیوز، احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص بازگشت زائرین اربعین به کشور اظهار کرد: بر اساس ارتباطی که با کشور عراق داریم، زائرین در حال برگشت به کشور هستند. از دیروز بعد از ظهر ورود به داخل کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیش بینی این است که از امروز بعد از ظهر ورود زائران افزایش پیدا کند. نیرو‌های مرزبانی اولین کسانی هستند که از زائرین عزیز استقبال می‌کنند و به پیرمردها، پیرزن‌ها، بچه‌ها و کسانی که کم بضاعت هستند کمک رسانی می‌کنیم.

سردار گودرزی گفت: احتمالا از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا اوج بازگشت زائرین است. طبق بازدیدی که انجام دادیم، تمهیدات لازم صورت گرفته و همکاران بنده اقدام خوبی را انجام داده‌اند و ارتباطات خوبی با مرزبان صورت گرفته است. از نظر غذا، مکان، اتوبوس، مسیریابی اقدامات خوبی انجام شده و نیروی انتظامی اقدام به برپایی یک موکب بسیار خوب کرده است و ستاد اربعین و نیروی انتظامی دستورات استانی لازم را صادر کرده‌‎اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: بازگشت زائران ، ناجا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :