صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
برنامه جدید ایستگاه به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش بولتن نیوز، برنامه‌ای جدید با عنوان ایستگاه قرار است به زودی روی آنتن شبکه نسیم برود.

این برنامه محلی برای درنگ و تامل است که سید جواد هاشمی، مریم سعادت، حسین رفیعی میزبان مهمانان هستند.

در ادامه می توانید بخش هایی از این برنامه را مشاهده کنید.

برچسب ها: برنامه‌ ، شبکه نسیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :