صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
یک مقام مسئول در گفت و گوی مطرح کرد؛
افزایش تراکنش‌های بانکی جایگاهداران نسبت به سقف تعیین شده، محدودیت‌ها و مشکلات بانکی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، اسدالله قلیزاده رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی سراسر کشور در گفت و گوی در مورد محدودیت‌ها و مشکلات بانکی که اخیرا برای جایگاهداران به وجود آمده، ضمن بیان این که جایگاهداران علی رغم اینکه پول در اختیار آن هاست و ماه‌ها دریافتیشان به نرخ سال قبل محاسبه می‌شود، اما در واریز‌ها همیشه نگاه ملی دارند و به موقع واریز را انجام می‌دهند، گفت: جایگاهدار فرآورده را به نرخ سهمیه‌ای (یارانه ای) خریداری می‌کند و هر چند لیتر که به نرخ آزاد فروش داشته باشند، ما به التفاوت ایجاد شده را همان روز به حساب دولت واریز می‌کند.

او توضیح داد: همین واریز‌ها موجب افزایش تراکنش‌های بانکی جایگاهداران نسبت به سقف تعیین شده می‌شود و بانک‌ها آن‌ها را جزو بخشنامه‌های خود لحاظ می‌کنند که بر همین اساس، دردسر‌هایی برای انتقال وجه به ویژه در انتقال، خرید اینترنتی و مسائل مالیاتی جایگاهداران ایجاد می‌شود.

رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور در ادامه گفت: مکاتبات زیادی با مسئولان نفتی و بانک مرکزی داشتیم و این مسائل را مطرح کرده ایم. این که صرفا به دلیل واریز مابه التفاوت مذکور به حساب دولت، دچار دردسر شویم و بخواهیم پاسخگو باشیم، منصفانه نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :