صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
زلفی گل گفت: دانشگاه های کشور بعد از اتمام فرآیند واکسیناسیون حضوری خواهند شد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه‌ها تابع ستاد ملی مقابله با کروناست.

او افزود: ستاد ملی کرونا به وزارت علوم گفته که روند واکسیناسیون دانشجویان به صورت جدی در حال پیگیری است و اگر تزریق واکسیناسیون به خوبی اعمال شود برای بازگشایی دانشگاه‌ها اولویت با دانشجویان دکتری و سپس کارشناسی ارشد و کارشناسی است که پایان نامه‌ها و دروس عملی آن‌ها در جریان است.

زلفی گل تصریح کرد: اگر فرایند واکسیناسیون دانشجویان به خوبی انجام شود با اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توانیم در هر زمانی تمامی دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بازگشایی کنیم و در این زمینه آمادگی‌های لازم را داریم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وزارت علوم به تنهایی تصمیم گیرنده حضوری شدن آموزش‌ها نیست، تاکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ کند و بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها بستگی به واکسیناسیون دانشجویان دارد، یعنی اگر تزریق واکسن تمام شود تمامی دانشجویان می‌توانند حضوری سر کلاس‌های درس بنشینند.

برچسب ها: دانشگاه‌ ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :