صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تزریق واکسن به دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت...

به گزارش بولتن نیوز، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تزریق واکسن به دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون آموزش با حضور وزیر بهداشت و وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با دستور کار بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه بررسی شد.

وی افزود: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ای برای تزریق واکسن به دانش‌آموزان بین 7 تا 12 سال در کشور وجود ندارد هرچند که چنین چیزی هم در دنیا مرسوم نیست.

حاجی‌پور تصریح کرد: به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، معلمان، اساتید دانشگاه و دانشجویان توصیه می‌کنم که فعلاً بنای تحصیل در مهرماه به صورت غیر حضوری است مگر برخی استان‌های کم جمعیت که دانش‌آ‌موزان کمتری داشته و وضعیت کرونا در آن مناطق سفید و یا آبی است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کرونا نمی‌توانیم تصمیم دقیقی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم و خانواده‌ها و دانش‌آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید فعلاً بایستی برای آموزش غیر حضوری برنامه‌ریزی کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: دانش اموز ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :