صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
وب‌سایت XDA-Developers در گزارشی اعلام کرد که شرکت شیائومی، در حال قطع دسترسی کاربران به موبایل‌های ساخت خود در کشورهای تحریم شده ...

به گزارش بولتن نیوز، وب‌سایت XDA-Developers در گزارشی اعلام کرد که شرکت شیائومی، در حال قطع دسترسی کاربران به موبایل‌های ساخت خود در کشورهای تحریم شده مانند سوریه، کوبا، کره شمالی، سودان و البته ایران است.

این منبع می‌گوید در هفته‌های اخیر گزارش‌های مختلفی از کاربران دریافت کرده که با مشکل دسترسی به موبایل شیائومی خود مواجه شده‌اند، چراکه موبایل خود را در یکی از این کشورهای تحریم شده فعال کرده‌اند.

در صورتی که چنین اتفاقی در ایران نیز دیده شود، کاربران ایرانی باید به فکر جایگزینی شیائومی با سایر برندهای موبایل باشند. این شرکت چینی در یک سال اخیر سهم خود را به ۳۳ درصد از بازار موبایل ایران رسانده است

منبع: دیجیاتو
برچسب ها: شیائومی ، کاربران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :