صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سردار هداوند از اسکورت ۴۰ محموله واکسن توسط پلیس خبرداد.

به گزارش بولتن نیوز،سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کنار کادر درمان خواهد بود و اقدامات لازم را برای تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود. بیش از ۴۰ محموله واکسن را اسکورت کرده ایم و ۶۰ مرکز واکسیناسیون را اسکورت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه  این مجموعه اولین مجموعه تزریق واکسن ما است، گفت: در ماه‌های اخیر نزدیک به ۳ هزار واکسن تقلبی کشف کرده ایم و ۴ نفر هم دستگیر شده اند.

سردار هداوند با بیان اینکه پلیس هم همانند سایر مردم در نوبت تزریق واکسن قرار گرفته‌اند و تا به امروز نزدیک به ۸۰ درصد از افراد را واکسینه کرده‌ایم، تصریح کرد: در این مرکز روزانه نزدیک به ۷۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و ظرفیت‌ها در حال افزایش است، لذا به شهروندان توصیه می کنیم تا به مراکز مجاز تزریق واکسن مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: تهران ، واکسن ، انتظامی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :