صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: حجم بالای واکسن‌های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون است.

به گزارش بولتن نیوز،علیرضا زالی،رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید،گفت: این کار لجستیک مطلوب تری برای ما فراهم می‌آورد.مردم باید با حفظ کرامت شهروندی و بدون ازدحام مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند. 

وی به خبرهای بسیار خوب از حجم بالای واکسن‌های وارداتی اشاره کرد و گفت: حجم بالای واکسن‌های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون می‌شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: تا امروز صبح ۵ میلیون و ۶۱۱ هزار دز واکسن در استان تهران تزریق شده است.

زالی اظهار داشت : از این تعداد برای کسانی که هر ۲ دز را دریافت کردند یک میلیون و ۶۳۰ هزار دز رسیده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت: این عدد مطلوب ما نیست و باید به سرعت افزایش پیدا کند .

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: کرونا ، تهران ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :