صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهزان اظهار کرد: مراجعین سرپایی، میزان بستری ها و فوتی ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهزان اظهار کرد: مراجعین سرپایی، میزان بستری ها و فوتی ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات و راهنمایی سامانه ۶۰۷۰ و میزان تزریق واکسن در استان تهران شرایط قدری بهتر شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: تا دیروز ۵ میلیون و ۳۰ هزار دوز واکسن تزریق شده که ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار دوز اول و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

محسنی بندپی گفت: با توجه به گسترش مراکز تجمیعی واکسن و با توجه به اینکه بیش از ۶ میلیون دوز وارد کشور شده، اعلام شده طبق ظرفیتی که استان‌ها بتوانند تزریق کنند، سهمیه اختصاص پیدا می‌کند که بر این اساس استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۲۰۰ هزار دوز واکسن را دارد که نشان دهنده تمهیدات و اقدامات مناسب در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: واکسن ، تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :