صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
هافبک اتلتیکومادرید از پیوستن به آبی‌پوشان لندنی و رویارویی با چالشی جدید هیجان‌زده است.

به گزارش بولتن نیوز، باشگاه چلسی در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی موفق شد سائول نیگس را از اتلتیکومادرید با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید اختیاری به خدمت بگیرد. این هافبک اسپانیایی که تا سال 2026 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، کل دوران حرفه‌ای را در این تیم اسپانیایی سپری کرده، از این‌رو این اولین تجربه او برای بازی در خارج از اسپانیاست.

نیگس 26 ساله در اولین اظهارنظرش پس از پیوستن به آبی‌پوشان لندنی به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که چالش جدیدی را با چلسی آغاز می‌کنم. هواداران آبی‌های لندنی من حالا یکی از شما هستم و بی‌صبرانه منتظر پوشیدن پیراهن این تیم، شروع تمرینات و دیدن همه شما هستم. به زودی شما را می‌بینم».

سائول نیگس که 19 بازی ملی با پیراهن اسپانیا هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در 340 بازی برای اتلتیکومادرید به میدان رفت و 43 گل نیز به ثمر رساند. او حالا زیرنظر توماس توخل بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :