صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۴۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اجازه کار به مدیران ناسالم نخواهیم داد؛ تا الان ۲ نفر به علت فساد در شستا برکنار شدند.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: به همه ۵۰ هزار نفر کادر درمان تامین اجتماعی هفته آینده یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی گفت: اجازه کار به مدیران ناسالم نخواهیم داد؛ تا الان ۲ نفر به علت فساد در شستا برکنار شدند.

عبدالملکی افزود: گاهی افراد به صورت لیستی اعضای ستاد انتخابی‌شان را وارد نهادهای اقتصادی کرده‌اند و بخشی از ناکارآمدی‌ها ناشی از همین کار است.

برای مبارزه با فساد در شرکت های زیرمجموعه پشتمان به رئیس جمهور گرم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: شستا ، عبدالملکی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :