صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از تعلیق پرسنل خاطی در فیلم‌های منتشر شده از زندان اوین خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از تعلیق پرسنل خاطی در فیلم‌های منتشر شده از زندان اوین خبر داد.

حاج محمدی نوشت: «پرسنل بی تفاوتِ سازمان در فیلم های منتشره، به هیات تخلفات اداری معرفی و از خدمت معلق شدند. پرونده هایی هم به دادسرای نظامی ارجاع شد. در سال گذشته، برخورد با تخلفاتی که منتهی به خاتمه خدمت پرسنل خاطی سازمان شد، رشد ۳۰ درصدی داشته است.»

 

برچسب ها: اوین ، زندان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :