صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
لیگ برتر انگلیس /
با پیروزی قاطع وستهام مقابل روباه‌ها، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به پایان رسید.

به گزارش بولتن نیوز، در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال وستهام میزبان لسترسیتی بود و موفق شد تیم میهمان را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

پابلو فورمالز در دقیقه 26، سعید بن‌رحما در دقیقه 56 و مایکل آنتونیو در دقایق 80 و 84 گل‌های تیم تحت هدایت دیوس مویس را به ثمر رساندند و تنها گل روباه‌های تحت هدایت برندان راجرز که در دقیقه 40 با اخراج آیوسه پرس 10 نفره شدند را هم یوری تیلمان در دقیقه 69 به ثمر رساند.

وستهام با این برد قاطع که دومین برد متوالی‌اش بود 6 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر 6 امتیازی‌های جدول مانند چلسی، لیورپورپول و تاتنهام در صدر جدول قرار گرفت. لسترسیتی هم با قبول اولین شکست فصل خود به رده دوازدهم سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: انگلیس ، لسترسیتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :