صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
گرمای آزاردهنده در گلستان سبب شده تا سفر به ییلاقات اوج بگیرد. ساکنین و گردشگران فراری از گرما به نواحی سردسیر پناه ببرند.

به گزارش بولتن نیوز، منطقه حفاظت شده جهان نما با آب و هوای مطبوع و خنک و جاذبه‌های فراوان همه ساله شاهد خیل گردشگرانی است که از نقاط مختلف در آن جا حضور می‌یابند. بومیان منطقه ماه‌های گرم سال را در جهان نما سپری کرده و در فصل سرد به پایین دست کوچ می‌کنند.این منطقه در ارتفاعی بین ۶۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا و در جنوب شرقی شهرستان کردکوی استان گلستان واقع شده و حدود ۳۸ هزار هکتار مساحت دارد.

برچسب ها: گلستان ، گرما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :