صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
محدودیت سفر به دلیل شیوع کرونا باعث شد تا چند کشور انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کنند.

به گزارش بولتن نیوز، کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد که کشورهای ساموآ، کریباتی، تونگا و وانواتو در بازی‌هایی که قرار است سه شنبه آینده(۲۴ آگوست) آغاز شود، شرکت نمی‌کنند.

این در حالی است که پیش‌تر نیز حضور افغاستان در این دوره از رقابت‌ها منتفی شده بود.

محدودیت‌های سفر در قاره اقیانوسیه دلیلی است که باعث شده است چندین کشور در این ناحیه نتوانند ورزشکاران‌شان را به توکیو اعزام کنند.

بازی‌های پارالمپیک از ۲۴ اوت تا ۵ سپتامبر بدون تماشاچی برگزار می‌شود زیرا پایتخت ژاپن به دلیل افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه اضطراری قرار دارد.

مسابقات پارالمپیک با بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :