صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
ولی پور گفت: بیش از ۵۳۶ هزار نفر در مرز‌ها پایش شدندو از ۷۷ هزار مسافر تست فوری گرفته شد.

به گزارش بولتن نیوز،مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر اظهار کرد: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است مسافران پایش می‌شوند.

وی ادامه داد : ۵۳۶ هزار و ۸۱ نفر مورد پایش قرار گرفتند و از ۷۶ هزار و ۹۲۷ تست فوری هم از مسافران گرفته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :