صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
دروازه‌بان نساجی مازندران در فصل آینده لیگ برتر فوتبال نمی‌تواند تیمش را در دو مسابقه همراهی کند.

به گزارش بولتن نیوز، بازی دو تیم ذوب‌آهن و نساجی مازندران، 29 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و نیما میرزازاد، دروازه‌بان نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین بازی دو تیم سپیدرود رشت و ویستا توربین تهران از سری رقابت‌های لیگ دسته دو 25 خردادماه برگزار شد و امید عبدالهی، تدارکات تیم سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به دو جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. احمد کیانی عکاس سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به یک جلسه محرومیت و مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ذوب‌آهن ، نساجی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :