صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۶۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
معاون اول رئیسی:
دو سه ماه دیگر طوری می شود که جمهوری اسلامی مثل یک سوپرمارکتی می شود که هر کس هر واکسنی خواست برود درخواست بدهد.

به گزارش بولتن نیوز، مخبر، معاون اول دولت رئیسی، خرداد ۱۴۰۰ گفته است: دو سه ماه دیگر طوری می شود که جمهوری اسلامی مثل یک سوپرمارکتی می شود که هر کس هر واکسنی خواست برود درخواست بدهد. یکی فایرز خواست، یا مدرنا خواست یا هر چیزی خواست در دسترس باشد و این از افتخارات ماست.

گفتنی است که ورود واکسن فایزر به کشور به توصیه رهبر انقلاب ممنوع اعلام شده است.

منبع: آفتاب نیوز

برچسب ها: مخبر ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دیروز ساعت 15 برای واکسن زدن نمایشگاه بین المللی قم جنب استانداری خیلی خیلی خلوت بود
مردم را به زدن تشویق کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :