صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
فصل جدید «گاندو» به کارگردانی جواد افشار از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه پخش خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز، فصل جدید «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی، ازشنبه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

همزمان با نزدیک شدن به قسمت‌های جدید فصل دوم سریال گاندو، از جدیدترین تیزر سریال رونمایی شد.

در دو هفته قبل در ۱۲ قسمت نوروز ۱۴۰۰روی آنتن شبکه سه رفت.

سریال «گاندو» محصولی از موسسه شهید آوینی است و بر مبنای پرونده‌های واقعی، به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آن‌ها در کشور میپردازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: گاندو ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :