صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
بالا یا پایین بودن آنتی بادی نشان دهنده ایمن بودن نیست!
تست‌های آنتی‌بادی ضرورتی ندارد و بالا یا پایین بودن عدد آنتی‌بادی نشان دهنده ایمن بودن یا نبودن نیست!

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا صالحی، متخصص بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران: واکسن کرونا حتما باید یک ماه پس از تست pcr کرونا زده شود و حتما از آخرین علایم بیماری دو هفته گذشته باشد.
تست‌های آنتی‌بادی ضرورتی ندارد و بالا یا پایین بودن عدد آنتی‌بادی نشان دهنده ایمن بودن یا نبودن نیست!

برچسب ها: واکسن ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :