صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «تست کرونای بنده مثبت شد. از اینکه برای مدتی نمی‌توانم پاسخگوی مردم عزیزمان باشم، پوزش می‌طلبم.»

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :