صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.

به گزارش بولتن نیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.

وی ادامه داد: در آن زمان ( سن بالای هفتاد سال ) نزده بودند اما وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :