صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
جهانپور:
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که با ورود محموله واکسن کرونا در روز سوم مردادماه عملا بسته ۱۰ میلیونی واکسن از چین محقق شد.

به گزارش بولتن نیوز، کیانوش جهانپور در توییتی نوشت: «امروز با ورود محموله واکسن، عملا بسته ۱۰ میلیونی واکسن از چین محقق شد.

تا کنون خوش‌قول‌ترین تامین‌کننده خارجی واکسن برای ایران، چین بوده است.

واردات واکسن از چین و سایر منابع با تلاش دستگاه دیپلماسی و کمک همکاران وزارت بهداشت و حمایت دولت و بانک مرکزی ادامه خواهد یافت.»

منبع: ایسنا
برچسب ها: جهانپور ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :