صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
هم‌اکنون در تمام استان‌ها افراد ۵۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۴۲ و قبل از آن) امکان ثبت‌نام از طریق سامانه salamat.gov.ir دارند.

به گزارش بولتن نیوز، هم‌اکنون در تمام استان‌ها افراد ۵۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۴۲ و قبل از آن) امکان ثبت‌نام از طریق سامانه salamat.gov.ir دارند.

همچنین در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی افراد ۴۸ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۲ و قبل از آن) که دارای پرونده در پایگاه‌های بهداشت هستند می‌توانند از هم‌اکنون برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند. اگر فردی دارای پرونده سلامت نیست می‌تواند به نزدیک‌ترین پایگاه بهداشتی مراجعه و تشکیل پرونده دهد و پس از آن برای تزریق واکسن ثبت‌نام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: واکسن ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :