صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
رضا زبیب مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در رشته توییتی نوشت در ادامه تلاش همکاران و کمک وزارت بهداشت و بانک مرکزی، ۳ محموله واکسن وارد می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، رضا زبیب مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در رشته توییتی نوشت در ادامه تلاش همکاران و کمک وزارت بهداشت و بانک مرکزی، ۳ محموله واکسن وارد می‌شود:
امروز (وارد شد) و یکشنبه آتی جمعا حدود ۲/۲ میلیون دُز از چین. (مجموعا ۱۰/۸۵ میلیون دُز از چین وارد شده).
فردا جمعه یک میلیون دُز آسترازنکا از ژاپن (۱/۹میلیون دُز باقیمانده این محموله هم بزودی).
همانطور که نوشته بودم، واردات واکسن ادامه دارد اما قرائن نشان میدهد واردات و خبررسانی بنده برای عده ای ناخوشایند بوده است.
به تلاش برای واردات در چارچوب ارزیابی وزارت بهداشت ادامه میدهیم اما دارم فکر میکنم شاید کمتر خبر رسانی کنم./

برچسب ها: واکسن ، کرونا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :