صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۳۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
با پیگیری‌های سپاه و بسیج، ، اکنون هیچ نقطه‌ای از استان خوزستان بدون آب نیست.

گروه اجتماعی: با افزایش خروجی سد کرخه، آب به رودخانه‌ها و مزارع و شالیزارهای پایین‌دست در استان خوزستان رسید

به گزارش بولتن نیوز، با پیگیری‌های سپاه و بسیج، علاوه بر افزایش خروجی سد کرخه، لوله‌گذاری خط انتقال آب در دو مسیر و گسیل لشکر تانکرهای آب‌رسان به ۲۰ درصد مساحت خوزستان که دچار تنش آبی بود، اکنون هیچ نقطه‌ای از استان خوزستان بدون آب نیست.

ویدئوهای منتشرشده از تالاب هورالعظیم نشان می‌دهد آب به بخش‌های خشک‌شده این تالاب نیز رسیده‌است.

 در ادامه تلاش‌ها برای حل مشکل بی‌آبی در خوزستان، ویدئوهای منتشرشده از تالاب هورالعظیم در این استان نشان می‌دهد آب به بخش‌های خشک‌شده این تالاب نیز رسیده‌است.

برچسب ها: رودخانه‌ ، خوزستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
به قیمت پیشخور کردن آب دو ماه آینده. به جای پرداخت خسارت به شالیکار و جلوگیری از کشت برنح.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :