صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من قول داده بودم که ورزشگاه را منفجر کنم و دوست داشتم در حضور تماشاگران گل بزنم.

به گزارش بولتن نیوز، بابک مرادی پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله‌ یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم. به هواداران تبریک می‌گویم. این پیروزی حق‌شان بود و ان‌شاءالله امسال یک جام تقدیم آنها کنیم.

وی درباره اینکه بعد از چند هفته در دربی حذفی بازی کرد، گفت: من کار خاصی نکردم. هر موقع که کادر فنی صلاح بداند من بازی می‌کنم و وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. این برد و پنالتی را هم که گل کردم به هواداران تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پیش از این گفته بود که ورزشگاه را منفجر می‌کند، تصریح کرد: من قول داده بودم که ورزشگاه را منفجر کنم. دوست داشتم که هواداران در ورزشگاه حضور داشتند و در جریان بازی گل بزنم، اما خدا را شکر این مسابقه را بردیم و باز هم به هواداران تبریک می‌گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بابک مرادی ، جام حذفی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :