صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
محمد قوسیان مقدم گفت: ششمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت شد.

به گزارش بولتن نیوز، محمد قوسیان مقدم گفت: ششمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این مرحله یک میلیون و 142 هزار و 800 دز واکسن کرونا به کشور وارد شد.

قوسیان مقدم با اشاره مجموع واکسنی که جمعیت تا به حال وارد کرده گفت: جمعیت هلال‌احمر تاکنون بیش از 7 میلیون دز واکسن را وارد ایران کرده است.

گفتنی است 14 فروردین ماه سال جاری مجوز واردات واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت به هلال احمر داده شد و اقدامات اولیه برای واردات این واکسن به کشور انجام گرفت که تا کنون بیش از 7 میلیون دز واکسن را وارد کشور کرده است.

برچسب ها: هلال احمر ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :