صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب ۴۴ شهربازی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی..

به گزارش بولتن نیوز، محمودرضا طاهری با اشاره بر اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی و شهربازی‌ها، گفت: با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر اداره‌کل، مبنی بر ممنوعیت بهره‌برداری از تجهیزات بازی بدون مجوز استاندارد، همچنان شاهد فعالیت این تجهیزات و قصور بهره‌برداران آن هستیم؛ که با تلاش کارشناسان و بازرسان استاندارد، از ابتدای سال تاکنون و نیز با اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی در استان، ۴۴ شهربازی پلمب شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به شهربازی‌های بدون مجوز، اخطار و فرصت برای رفع نواقص تجهیزاتشان داده‌ شده، اظهار کرد: اسامی شهربازی‌هایی که تاکنون اقدام موثری برای اخذ مجوز استاندارد نکرده‌اند شامل رفاه اتوبان یاسینی، بوستان میعاد در منطقه ۵، روبوکیدز باغ کتاب، مرکز خرید ایده‌آل خیابان امین الملک، نرگس تهرانسر و بازیکده خانواده حکیمیه در شهر تهران، امیرکبیر شهریار، شادان پارس خاوران و معلم در پاکدشت است.

طاهری ضمن هشدار به شهروندان نسبت به استفاده از تجهیزات غیراستاندارد، گفت: در نتیجه بازرسی و نظارت بر تجهیزات بازی، از ابتدای سال، برای حدود ۶۰۰ تجهیز شهربازی مجوز بهره‌برداری صادر شد.

منبع: همشهری آنلاین
برچسب ها: شهربازی‌ ، تجهیزات

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :