صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا :
مدیرعامل شستا از حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی دلال های سیمان خبر داد.

گروه اقتصادی: محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در حساب شخصی توییتر خود نوشت: رشد ۲۶ درصدی تناژ تولید، رشد ۶۷ درصدی درآمدهای تلفیقی و بیش از دو برابر شدن سود خالص تلفیق گروه سیمانی شستا غرور آفرین است.

به گزارش بولتن نیوز، وی در این توییت که در صفحه شخصی خود منتشر کرده ، تاکید کرد: اما هیچ چیز به اندازه حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی دلال‌ها به واسطه استقرار سامانه سیمان یاب و عرضه سیمان در بورس کالا لذت بخش نیست.

برچسب ها: شستا ، سیمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کارشناس
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
اقای مدیر خسنه نباشید اگر امکان داره در خصوص تخلفات و رانت مدیرعامل دخانیات هم بفرمایید چیکار کردید. البته خودتون میدونید که سفره ای پهن شده همه سهیم هستید. هیچ کس حاضر نیست اسناد تخلفات بررسی کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :