صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
باشگاه اتلتیکو مادرید قرارداد دیگو سیمئونه را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.

به گزارش بولتن نیوز، اتلتیکو مادرید فصل خوبی را با دیگو سیمئونه تجربه کرد و توانست قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

باوجود آنکه خبرهای زیادی درباره حضور سیمئونه در اینتر به گوش می رسید اما این بازیکن در اتلتیکو مادرید ماندنی شد.

باشگاه اتلتیکو مادرید قرارداد سیمئونه را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد تا شایعه جدایی او به پایان رسد.

سیمئونه روزهای درخشانی را با اتلتیکو مادرید تجربه کرد و این تیم را در کنار رئال مادرید و بارسلونا به قدرت سوم فوتبال اسپانیا تبدیل کرده است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :