صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران قصد دارد تا به تولید اورانیوم فلزی غنی شده تا خلوص 20 درصد بپردازد.

به گزارش بولتن نیوز، خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران قصد دارد تا به تولید اورانیوم فلزی غنی شده تا خلوص 20 درصد بپردازد.

منبع: خبر فوری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :