صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
شهاب گردان دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اوایل دیدار مقابل سایپا از زمین مسابقه اخراج شد و سپس به داور چهارم مسابقه حمله کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:40 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در شروع بازی به جنجال کشیده شد.

در صحنه‌ای از مسابقه حسین مالکی بازیکن تیم فوتبال سایپا در حال تک به تک شدن با شهاب گردان بود که دروازه‌بان باتجربه ذوب‌آهن از دروازه خارج شد و تکلی را برای گرفتن توپ روی پای مالکی رفت. داور پس از اعلام خطا بیرون محوطه جریمه ذوب‌آهن و مشورت با داور چهارم اقدام به اخراج مستقیم شهاب گردان در دقیقه 13 کرد که همین اقدام شروع جنجال در بازی بود.

شهاب گردان پس از اخراج از سوی داور مسابقه، به سمت داور چهارم حمله‌ور شد و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد. این در حالی بود که گردان معتقد بود برخوردی با مالکی نداشته است یا برخورد او طوری نبوده که مستحق دریافت کارت قرمز باشد.

پس از این اتفاق بازی حدود پنج دقیقه با جنجال دنبال شد و اعتراض نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن و همچنین قاسم حدادی‌فر فایده‌ای نداشت و داور مسابقه تصمیم خود را تغییر نداد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ذوب‌آهن ، لیگ برتر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :