صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
وزیر صمت:
وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

به گزارش بولتن نیوز، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در مراسم امضا تفاهم نامه بین خودروسازان و امور ایثارگران بیان کرد: در هر نظام و کشوری حکومت برای تجلیل از فداکاران و سربازان وطن بر اساس قانون، خدمات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. بیش از ۱۰ سال است که بنا شده تا طی توافقی برای کمک به جانبازان کشور، از محل افزایش تولید خودروسازان، امکان تامین خودرو برای این قشر فراهم شود.

او گفت: با تلاش خودروسازان و قطعه‌سازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی‌ امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریح‌کرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: وابستگی ، خودروسازی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :