صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۲۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
ملی‌پوش بسکتبال بانوان:
کیمیا یزدیان طهرانی ملی‌پوش بسکتبال بانوان با تأکید بر اینکه به آیت‌الله رئیسی رأی می‌دهد می‌گوید: آیت‌الله رئیسی قول داده‌اند که برای ورزش...

به گزارش بولتن نیوز، کیمیا یزدیان طهرانی ملی‌پوش بسکتبال بانوان با تأکید بر اینکه به آیت‌الله رئیسی رأی می‌دهد می‌گوید: آیت‌الله رئیسی قول داده‌اند که برای ورزش جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

فائزه شهریاری دیگر بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان نیز با اشاره به اینکه حق زنان فقط نظاره کردن بازی‌های مردان نیست، گفت: حق زنان پیشرفت و رسیدن به اهدافشان است، من هم به‌نوبه خودم رأی می‌دهم چون حق ماست و باید رأی بدهیم و رأی من آقای رئیسی است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :