صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
جمعی از اعضای کادر درمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران که حسام نواب‌ صفوی در آن به علت ابتلا به بیماری کرونا بستری است...

به گزارش بولتن نیوز، جمعی از اعضای کادر درمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران که حسام نواب‌ صفوی در آن به علت ابتلا به بیماری کرونا بستری است، برای ترخیص او از ICU و انتقال به بخش در اتاق او برایش مراسم ترخیص برگزار کردند. در شرایط فعلی کرونا در کشور و با توجه ابتلا و درگذشت روزانه تعداد زیادی از هموطنان و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان، انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بود

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :