صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
‏سالانه ده‌ها نفر در ژاپن به دلیل خوردن شیرینی برنجیِ "موچی" راهی بیمارستان میشن و چند نفری هم فوت می‌کنند.

‏به گزارش بولتن نیوز، سالانه ده‌ها نفر در ژاپن به دلیل خوردن شیرینی برنجیِ "موچی" راهی بیمارستان میشن و چند نفری هم فوت می‌کنند.

این شیرینیِ سنتی ژاپنی خیلی چسبنده‌ است و اگر به تکه‌های کوچک تقسیم نشه و درست نجوید، خطر خفگی دارد

برچسب ها: شیرینی ، بیمارستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :