صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
معاون آموزشی وزارت علوم:در سال جدید تلفیقی از دو سیستم حضوری و مجازی در آموزش‌های دانشگاه‌ها به کار گرفته خواهد شد. دستاوردهای ...

به گزارش بولتن نیوز، معاون آموزشی وزارت علوم:در سال جدید تلفیقی از دو سیستم حضوری و مجازی در آموزش‌های دانشگاه‌ها به کار گرفته خواهد شد. دستاوردهای سال گذشته به ما نشان داد که باید در کنار آموزش حضوری از آموزش الکترونیکی نیز بهره‌مند شویم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :