صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
سرمربی ماریتیمو ابراز اطمینان کرد که تیمش در لیگ برتر پرتغال می‌ماند و سقوط نخواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، ژولیو ولاسکو در پی شکست سنگین شب گذشته ماریتیمو برابر فامالیکائو و قرار گرفتن این تیم در منطقه خطر سقوط از لیگ برتر پرتغال گفت: این یک شکست سخت است. این فقط یک شکست است و دنیا به پایان نرسید. ما باید دارای ذهنیت مثبت باشیم و با اصلاح اشتباه‌ها به کارمان ادامه دهیم. من تردیدی ندارم که ماریتیمو سقوط نمی‌کند و در لیگ برتر پرتغال می‌ماند.

سرمربی اسپانیایی تیم ماریتیمو ادامه داد: ما در بازی با فامالیکائو فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست دادیم. اگر به گل می‌رسیدیم شرایط بازی فرق می‌کرد. پس از دریافت گل دوم تیم ماریتیمو از هم پاشید و نتوانستیم پویایی لازم را ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پرتغال ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :